Ware Communicatie geeft training aan medewerkers in klantgericht communiceren. Wat komt er allemaal bij kijken. Hoe doe je dat? Waar let je op en wat is belangrijk voor uw bedrijf. Na afloop van de training zijn medewerkers meer bewust van hun gedrag, positie en effect van een meer klantgerichte benadering. Onderwerpen die specifiek aan de orde kunnen komen zijn: interne communicatie, externe communicatie, schriftelijk communiceren, telefonie, mailverkeer en online. In overleg stellen we een passend programma samen voor een groep medewerkers.
Coaching on the job
Is een nieuwe communicatiemedewerker gestart en ben je op als leidinggevende op zoek naar coaching on the job? Ware Communicatie laat je graag kennismaken met een van haar ervaren adviseurs die jouw medewerker bijstaat bij het maken van een jaarplan, communicatieplan, persbeleid of een ander onderwerp. Zeker voor net afgestudeerde communicatie-adviseurs kan een steuntje in de rug heel hulpzaam zijn. Theorie is toch wat anders dan in de praktijk. Met coaching on the job is jouw medewerker snel zelfstandig.